1/10 – om merupplevelse?

30/9 - om olika sorters kundtjänst.
2/10 - om en lördagsförmiddag i soffan.

Nostalgi och lojalitet kan få även den mest ekonomiskt (läs: snålt 😉 sinnade att stanna för länge kvar hos sin telefonoperatör, men nu är det nog nog, och i det hedbertska hushållet nynnas det på svängig reklamjingel.

Fast, innan beslutet är apselut och taget snokar jag merupplevare. Hur är det egentligen; är ni nöjda? Och framför allt, upplever ni mer?

Tjenixen!

30/9 - om olika sorters kundtjänst.
2/10 - om en lördagsförmiddag i soffan.
7 comments Lägg till din
  1. precis bytt och de har den absolut bästasupport jag stött på, vi har haft lite inkörningsproblem med att trådlösa frekvenser har stört varandra och sånt men de fixar och trixar och är väldigt måna om att man ska vara nöjd. vi har både bredband och telefoni hos dem, dock inte TV eftersom de inte har alla kanaler vi vill ha.

    Nu måste jag dock fixa nummerpresentatören, jag erkänner jag trodde det ingick i det extra gratispaket vi fick första året… men jag får ringa och kolla 😀

    1. gött å höra! nu är vi nämligen också blivande BBB-kunder. tre månaders uppsägningstid hos gamla operatören gör att vi kan räkna med billigare (och snabbare) surf från första dan 2011.

      jag gjorde verkligen vad jag kunde för att få Telia att matcha erbjudandet men nä, inte en challe, och efter ett tag kröp det fram att tjejen på kundtjänst själv var kund på bolaget jag tänkt byta till… jomenvisst. om inte ens egna personalen är kunder hos företaget de företräder?! och BERÄTTAR det!? som att jag skulle stå på min arbetsplats och erkänna att jag handlar på Elgiganten? mycket märkligt. tycker jag?

      i vårt paket ska det ingå nummerpresentation? eftersom vi är i den generationen att vi faktiskt använder hemtelefonen till att ringa på (om inte annat för att få möjligheten att stänga av mobilen men ändå kunna bli nådd, om det skulle vara nåt viktigt 🙂 så är det en bra tjänst att ha. och nu betalar vi en tjuga i månaden för den.

      over all hoppas jag att vi kommer bli lika nöjda som ni!

    1. jodå! detta är hemtelefonabonnemanget. på mobilen betalar jag fortfarande en hundring i månaden för att vi ska kunna ringa varann gratis 🙂

  2. Jag har tagit språnget, helt utan livlina, till dom med den trallvänliga jingeln ”upptäck mer, upptäck mer”. Har inte fått det som behövs för att kunna filitonera med det nya. Viss nervositet finns, men med besparing om ca 300 kr i månaden känns det värt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *