Skip to content
  • om ullrikas nosar
  • om inloggsskyddad nosning
  • till nosar für alle
  • till skyddade inlägg
  • Instagram Ullrika
  • Facebook Ullrika
  • Instagram Lolles
Ullrikas nosar

Ullrikas nosar

västkustliv i vardagslunk

  • Instagram Ullrika
  • Facebook Ullrika
  • Instagram Lolles

Etikett: Milla

b(arn)loggullrika17 september 20104

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
b(arn)loggullrika15 september 201020

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
b(arn)loggullrika13 september 20104

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
b(arn)loggullrika12 september 201017

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
(b)loggullrika11 september 201012

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
(b)loggullrika10 september 201012

10/9 – om bra från Blocket.

Häromnatten när jag – som vanligt – inte kunde sova hamnade jag – som vanligt – blandannat på Blocket via appen…
b(arn)loggullrika7 september 20105

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
b(arn)loggullrika5 september 201011

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
b(arn)loggullrika4 september 20106

4/9 – om korta nätter och långa dagar.

Som en kombination av napparnas uttåg ur Maalis liv och Millas fas i utvecklingen har de hedbertska kvällarna blivit fajtigare, nätterna…
b(arn)loggullrika1 september 20108

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
b(arn)loggullrika31 augusti 201011

Skyddad nosning!

För att kunna läsa detta inlägg måste du vara registrerad nosare och logga in.
(b)loggullrika30 augusti 20106

30.8 – om en liten stad i världen.

Vinnarmailet från Tradera kom från en tjej som frågade om jag ville slippa porto och komma å hämta grejerna, vi bodde…

Inläggsnavigering

Äldre inlägg
Nyare inlägg
Välkommen till mina nosar
Jag är nog en ganska typisk 70-talist? Försöker vara snäll och har svårt att vara tyst. Bor sedan 2002 i tegelgul femtiotalsvilla med yvig trädgård. Huset är gatans minsta och ligger inte särskilt långt från havet.

I vårt lilla hus bor två kloka ungar, tre katter (dubblett i svarta och en brunrandig), en man samt jag själv. Till familjen hör också en svartbrun hästponny (som med sina kompisar på en lösdrift utanför Derome). Till vardags driver min make och jag Varbergs äldsta herrekipering. ♡

Här i Ullrikas nosar skriver jag om det som glädjer, retar eller förvånar mig. Sånt är roligt, sorgligt, härligt och viktigt. Ibland lite tips, ibland bara dagbok. Häng kvar! Jag är sådär ovanligt vanlig, skämtsamt seriöst, fast på riktigt... alltid personligt, inte uteslutande privat. Den däringa tunna linjen att balansera på, du vet!
Idé, texter och foton
© 2006-2025 Ullrika H
Arkiv
Kategorier
hitta i nosarna
Senaste nosning:
  • 7/3: om en (lyckligtvis) inställd middagsbjudning och en hummersoppa 7 mars 2026
  • 1 maj: om mitt livs första Pay & Jump! 7 maj 2025
  • 13/6: om en “skolavslutning”, hur det kan vara, hur det var förr och hur det är nu 13 juni 2024
Senaste respons:
  • ullrika om 6/6: om vi och dom, på Sveriges nationaldag
  • Matilda om 6/6: om vi och dom, på Sveriges nationaldag
  • ullrika om Dagsens tips: Säkert och bekvämt på hästen året om
  • Matilda om Dagsens tips: Säkert och bekvämt på hästen året om
  • ullrika om Fredagspepp hitåt, ja tack!
    @ullrika
    Idé, text och foto © Ullrika H 2006-2025 | Alla rättigheter reserverade
    Boston Theme by FameThemes