Jupps. Nu är det dags att ta tjuren vid hornen! Spolknappen på vår toalett ska reklameras (igen) och bläää… jag orkar egentligen inte “fajtas” med rörfirman mer. Men jag orkar inte ha en skitkass spolknapp heller. Eller en duschblandare vi får brännskador av när den ligger på “maxtermostat”.
Johan på Samsungs support är kanske förresten en av de mest inkompetenta (och otrevliga) mänskor jag stött på i kundtjänstsammanhang. Tur att Ulrika på Rörtjänst är en av de trevligaste!
Hmmm, kan det vara samma kille som jobbade på Garmins support tidigare?
Inte möjligt. Om han inte mörkade sin gamla arbetsplats vill säga, för att undvika att de skulle lämna referenser…
håller helt med det är så jobbigt att behöva ta tag i sådana här saker som nyligen gjordes vid och bara ska fungera!!!!!
Jamen precis! Den gamla toalettstolen hade suttit där sen åttitalet och den spolade PERFEKT! – om än det gick lite mycket vatten vid varenda spolning, men det gör det å andra sidan med den här nya också eftersom vi alltsomoftast måste spola två eller tre gånger för att ens pappret ska hänga med ner. *fräs*