Skulle köpa badkläder till kidsen inför stundande semesterresa. Hamnade i H&Ms webshop men tröttnade halvvägs. Gjorde som många andra och tog kontakt via FB. Och fick svar – rätt kvickt! Det trodde jag inte. Förstår att det är en droppe i världshavet men jag sätter iaf ner foten och visar att jag inte är en av alla dem de refererar till som “de flesta enligt undersökningar”… hujedamej.
När jag ändå höll på att vara besvärlig passade jag på att fråga varför de inte ger kunden möjlighet att hämta, byta eller lämna tillbaka webshopsköpta varor i fysiska butiker. Jag fick svar på den frågan också, och det svaret fick mig att förstå att har de inte kommit längre i den logistiska teknikvärlden lär det inte bli gemensamma avdelningar för barnkläder för det här företaget ens på internet inom låt säga det närmsta decenniet ;p
ps. njä. jag är av flera orsaker inte en av H&Ms återkommande kunder. men om de outoftheblue plötsligt bestämmer sig för att gå i bräschen och make amend är jag inte sen att visa uppskattning! facktist.
Jag läste och gillade!
Man vet inte lilla U, en droppe i världshavet må så vara men du vet väl att en droppe också kan urholka en sten… det tar lite längre tid bara, om du ska droppa ensam?
Ååh kredd och positiv pepp! Tack gulligaste älskade mamman!
♥ ♥ ♥
Du droppar inte ensam!
♥… men nog känns det som att vi droppar klent i oljigt hav?