Hej(då) sommartid?
När jag var riktigt liten fanns inte vinter- och sommartid utan bara vanlig tid, och även om jag inte är så himla förtjust i att tycka det var bättre förr så… tycker jag nog just den biten var bättre förr 🙂 Varför ska det vara ljust fram till kl halv tolv en sommarnatt? Det hajar…
