Sista sommardagen 2016 – enligt prognos – är vi lediga hela familjen!
Först sammandrag för tio-i-åttaåringens fotbollslag (Varbergs BoIS f06-08) på Östervi. Två jämna matcher mot Tofta Tigers och TFF i solskenet och föräldrar i brassestolar och på filtar får en jättebra förmiddag!
Sen delar vi på familjen och halvsjuåringen och jag cyklade till stan – eller nä, i ärlighetens namn parkerade vi cyklarna hemma och gick till stan – där vi kikade in i två butiker men lördagar och shopping rimmar dåligt med oss så vi gick å käkade lunch istället 🙂
Imorgon ska det regna hysteriskt så jag antar det är slut med sommaren nu?



